زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 یکی از پرسش های مهم دانش آموزان و خانواده های ایرانی در هر سال است، بدلیل سطح علمی و کیفیت آموزشی ای که مدارس تیزهوشان از آن برخوردارند. مدارس تیزهوشان که به نام مدارس سمپاد نیز شناخته می شوند با برگزاری آزمونی به استعدادیابی دانش آموزان می پردازند تا از این طریق به رشد و شکوفایی دانش آموزان کمک کنند. آزمون مدارس تیزهوشان در هر سال بصورت هماهنگ کشوری برای دوره های ششم به هفتم و نهم به دهم بین تمامی دانش آموزانی که واجد شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان هستند برگزار می گردد. در این مقاله به توضیح  زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم به هفتم و زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم به دهم می پردازیم همچنین می توانید مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و مقاله زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و مشکلات مربوط به آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم به هفتم بر طبق سنوات گذشته به احتمال زیاد برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان پایه ششم در زمان نیمه اول اردیبهشت ماه 97 و قبل از امتحانات خرداد ماه 97 خواهد بود. زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 برای پایه ششم از طریق اطلاع رسانی تله مشاور و یا سایت تله مشاور اعلام خواهد شد.

 

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم به دهم بر طبق سنوات گذشته به احتمال زیاد برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان پایه نهم در زمان نیمه اول اردیبهشت ماه 97 و قبل از امتحانات خرداد ماه 97 خواهد بود. زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 برای پایه نهم از طریق اطلاع رسانی تله مشاور و یا سایت تله مشاور اعلام خواهد شد.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97-98  دانش آموزان متقاضی آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 می توانند بر طبق آمار سال های گذشته از حدود یک هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنید توجه داشته باشید ما در مقاله زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نحوه دریافت این کارت را به طور کامل توضیح داده ایم.

 

سوالات امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

همانطور که در مقاله منابع آزمون تیزهوشان گفتیم سوالات امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 مشتمل بر دو دسته سوالات است، "استعداد تحلیلی" و "استعداد تحصیلی" است.  20 درصد نمره آزمون مربوط به سوالات استعداد تحلیلی و 80 در صد دیگر مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است. سوالات "استعداد تحصیلی" از دروس قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق، فارسی، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش، علوم تجربی و ریاضیات است. سوالات "استعداد تحلیلی" به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، طبقه بندی و سازمان دهی مباحث گوناگون طراحی می شود و توجه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 97-98 به این نکته ضروری است که طراحی این دسته از سوالات صرفا مبتنی بر محتوای کتب درسی نیست.

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 صرفا از طریق سایت اینترنتی به نشانی azmoon.medu.ir  می باشد. معمولا اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان در اوایل تیرماه می باشد و سایت های دیگری مانند سایت ثبت نام نمونه دولتی استان های مختلف، وظیف اطلاع رسانی اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان را بعهده ندارند. شما با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می توانید از نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان مطلع شوید با این حال برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی , زمان برگزاری آزمون تیزهوشان , زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: