برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 یکی از مهم ترین عوامل پیروزی در آزمون تیزهوشان است که انگیزه و تلاش بدون داشتن برنامه ریزی بیهوده کاری است و باید برای قبولی در آزمون تیزهوشان با برنامه ریزی مناسب و داشتن رویکردی درست به آزمون تیزهوشان، سعی کنید در ازمون تیز هوشان قبول شوید ، اما توجه کنید که از 500 هزار نفری که در آزمون تیز هوشان شرکت می کنند فقط 20 هزار نفر وارد مدارس تیزهوشان می شوند. با وجود این شرایط، والدین باید درک کنند که شانس قبولی در این آزمون پایین است و برای قبولی باید برنامه ریزی مناسبی را در اختیار فرزند خود قرار دهند. که می توانند برای مشاوره اختصاصی با شرایط فرزندتان با مشاورین تله تماس بگیرید و از تجربه مشاورین ما در امر برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان بهره ببرید. توجه کنید که ما علاوه بر مشاوره تلفنی در دو مقاله جداگانه با نام هایبرنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتمو برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت جداگانه به برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پرداخته ایم و در ادامه ی این مقاله قصد داریم که نحوه کلی برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 98-97 را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان 97-98 از همین حالا !!

توصیه اول ما به شما این است که با توجه به تفاوت های داوطلبان این آزمون به مشاورین ما تماس گرفته و برنامه ریزی مخصوص به خودتان را داشته باشید اما جدا از برنامه ریزی اختصاصی، برای شما در مقالات جداگانه ای که درباره برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت جداگانه مفصل توضیحات لازم را داده ایم و شما می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه خود، خود را برای آزمون تیزهوشان بهتر آماده کنید.

 

تکنیک های مطالعه برای آزمون تیزهوشان 97-98

با توجه زمان باقی مانده تا آزمون تیزهوشان 97-98 تکنیک های مطالعه می توانند کمک زیادی به شما بکند. توصیه می کنیم که سعی کنید بر اساس حرف رابرت کیوساکی عمل کنید و سعی کنید برای مطالعه ابتدا به سراغ درس هایی بروید که سخت تر از همه هستند و ضریب بالایی دارند و سپس به سراغ مطالعه دروس دیگر بروید. سعی کنید قبل از مطالعه هر درس به مطالعه کلی بپردازید و سپس به صورت دقیق آن را مطالعه کنید و سعی کنید بین این دو شیوه مطالعه که یکی به صورت جامه و کلی و آن یکی دقیق و با تکیه بر روی مطالعه جزئیات است 1 روز فاصله بیندازید تا مغز بهتر مطالب را به حافظه بسپارد.

 

توصیه ای به والدین برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98

همان طور که میدانید، با توجه به حواس پرتی هایی که ممکن است برای فرزندان شما به وجود آید، از مطالعه برای آزمون تیز هوشان غفلت می کنند و به بازی با کنسول های بازی ، تبلت و یا موبایلشان می افتند. پیشنهاد ما این است که خانواده ها به هیچ عنوان سعی نکنند فرزند خود را مجبور به مطالعه کنند، در عوض سعی کنید با تشویق دانش آموز، سعی در جذب فرزندتان به مطالعه برای آزمون تیزهوشان کنید. در آخر هم اگر فرزندتان در آزمون تیز هوشان قبول نشود دنیا به آخر نرسیده است و باز هم می تواند برای موفقیت در عرصه های دیگر تلاش کند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 منبع : برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: