پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان همانطور که در مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 هم گفتیم، به صورت جداگانه پرداخت می شود. تمامی داوطلبان آزمون تیزهوشان باید بعد از ثبت نام اولیه و وارد کردن اطلاعات و اولویت های خود، مجددا به سامانه پرداخت هزینه رفته و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را پرداخت کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم زمان، نحوه و تعرفه هرینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را برای شما ارائه کنیم. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 هم می توانید کلیک کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از پرداخت هزینه ثیت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان پرداخت هزینه ی ثبت نام تیزهوشان 97-98

بر اساس آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش کشور، تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام خود در فروردین ماه به سامانه پرداخت هزینه ثبت نام مراجعه کنند. داوطلبان دقت کنند کسانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده باشند می توانند به سامانه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان وارد شوند. مهلت پرداخت هزینه ثبت نام هم تا آخر فروردین ماه می باشد. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان هم می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. جهت سهولت در اطلاع از اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

همانطور که می دانید، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت اینترنتی است و برای اطلاع کامل از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید همچنین برای پرداخت هزینه ثبت نام باید وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان شوید. به این صورت که به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی داوطلب به عنوان نام کاربری و سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه پرداخت شوید. توجه داشته باشید که سریال شناسنامه برای داوطلبانی رمز عبور محسوب می شود که در مرحله ثبت نام، رمز عبور هنگام خود را تغییر داده باشند. در غیر این صورت رمز عبور شما، رمز عبور هنگام است. با وارد شدن به سامانه، زیر ستون وضعیت پرداخت را کلیک کرده و با استفاده از رمز دوم کارت خود از درگاه اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را پرداخت کنید.

 

تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

آزمون تیزهوشان 97-98 در دو پایه ششم و نهم برگزار می شود و طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان استعداد های درخشان ( تیزهوشان) آموزش و پرورش، تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو پایه یکسان می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می بایست هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان به مبلغ 16500 تومان را پرداخت کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: