آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همانطور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفته بودیم، به صورت چهارگزینه ای بوده و هرساله برای انتخاب بهترین دانش آموزان جهت تحصیل در مدارس تیزهوشان برگزار می شود توجه کنید که برای ورود به مدارس تیزهوشان حتما باید نمره قبولی را کسب کنید و در صورتی که قصد دارید درصد قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که مقاله های راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتمرا مطالعه کنید، که نقش  بسزایی در مطالعه و افزایش شانس قبولی برای آزمون تیزهوشان 97-98 دارد و نکته دیگری که برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید بگویم این است که همانطور که می دانید والدین نقش زیادی در قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارند. به همین دلیل، مقاله توصیه هایی به والدین برای آزمون تیزهوشان را به صورت اختصاصی برای والدین قرار دادیم. تا به فرزندشان در قبول در آزمون تیزهوشان کمک کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 مطابق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر شده به این صورت است که در ابتدا داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. اتباع غیر ایرانی هم با برخورداری از شرایط خاص می توانند اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کنند. در درجه دوم، نمرات ترم دوم باید به حد نصاب برسد. توجه کنید که تمامی شرایط ذکر شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 الزامی است. و همچنین جهت آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پیشنهاد می شود که مقاله شرایط آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم97-98

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا از اواخر بهمن ماه 96 آغاز شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه می یابد. ولی به علت زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدت ثبت نام ممکن است چند روزی تمدید شود. در مرحله اول، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق لیست مدارس تیزهوشان هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب از بین مدارس تیزهوشان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به طور کامل از کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی طرح می شود اما به این معنا نیست که جواب تمامی سوالات را می توان در کتاب های درسی پیدا کرد. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد. ولی سوالات استعداد تحلیلی ازکتاب های درسی طراحی نشده است و به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق و کامل با منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه خواهد بود و داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانند با مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اطلاع پیدا کنند. و داوطلبان حتما باید تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 الزامی است. احتمالا در اوایل تیر ماه، از طریق سایت ثبت نام، نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-8 اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از زمان و نحوه اعلام اطلاع پیدا کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: