شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

در این مقاله سعی داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای داوطلبان و خانواده داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرح دهیم. همانطور که می دانید هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان، ارزیابی و گزینش دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است. برای اطلاع بیشتر از آزمون تیزهوشان می توانید مقاله آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنید. این آزمون برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم دارای شرایطی است که داوطلبان آزمون تیزهوشان  با آگاهی از این شرایط می توانید اقدام به ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که رعایت این شرایط برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. در ادامه قصد داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای شما ارائه کنیم همچنین  برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 

مشخص است که اولین شرط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تبعیت ایرانی است. توجه کنید که اتباع خارجی هم می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و در آن شرکت کنند. یکی دیگر از این شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، این است که دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان  باید در حال تحصیل در پایه نهم باشد. و برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98، باید معدل سال هشتم داوطلبان تیزهوشان بالای  19 باشد. دقت کنید داوطلبانی که تمامی این شرایط را داشته باشند می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام کرده و در آن شرکت کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها تایید نمی شود و نمی توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرکت کنند. 

 

آیا می توان بدون قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم وارد مدارس تیزهوشان شد؟

شاید برای اکثر والدین و دانش آموزان این سوال به وجود بیاید که آیا می توان بدون قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان وارد مدارس تیزهوشان شد؟ داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمی توانند بدون شرکت در آزمون تیزهوشان و قبولی در این آزمون وارد مدارس تیزهوشان شوند و  تنها دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده و معدل هر دو سال آنها بالای 17 باشد، می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند.

 

منبع: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم , زمون مدارس تیزهوشان 97-98شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: