ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

همان طور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفتیم، آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود. دقت کنید که هدف از برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان جهت دست یابی به امکانات تحصیلی بهتر به نسبت تحصیل در مدارس دیگر است و هر دانش آموز دو بار فرصت دارد تا با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بتواند در مدارس تیزهوشان تحصیل کند. تیم تله مشاوربه دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم توصیه می کند که مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کند تا بتوانید با قبولی در آزمون تیزهوشان در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند و همچنین برای خانواده هایی که فرزندانش می خواهند در آزمون مدارس تیزهوشان 97 شرکت کنند هم مقاله ای به نام توصیه هایی به والدین برای آزمون تیزهوشان به صورت اختصاصی قرار دادیم. در ادامه این مقاله، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را به صورت مختصر برای شما ارائه کردیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان طبق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 ذکر شده به این صورت است: در درجه اول داشتن تابعیت ایرانی الزامی است. اما اتباع غیر ایرانی می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. در درجه دوم، نمرات ترم دوم دانش آموز پایه پنجم در همه دروس خیلی خوب یا حداکثر یکی از دروس خوب و باقی دروس خیلی خوب باشد. . تمامی این شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به احتمال زیاد از اواخر بهمن ماه شروع شده  تا اوایل اسفند ماه مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 ادامه می یابد. بعد از اتمام مهلت ثبت نام ببه علت زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدت ثبت نام چند روزی نیز تمدید خواهد شد. در مرحله اول، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق این لیست هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کاملا از کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی طراحی می شود. البته به این معنا نیست که جواب تمام سوالات را بشود در کتاب های درسی پیدا کرد. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد. ولی سوالات استعداد تحلیلی ازکتاب های درسی طراحی نشده است. سوالات استعداد تحلیلی به بیان غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق با برنامه ریزی، منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله های منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در اردیبهشت ماه خواهد بود. دانش آموزان پایه ششم حتما تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کنند و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در اوایل تیر ماه، اعلام می شود. توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زمان برگزار آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

اگر در فرایند ثبت نام در آژمون مدارس تیزهوشان به مشکلی برخوردید می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تماس بگیرید.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: