منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
نوشته شده توسط : تله مشاور

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 دارای اهمیت زیادی برای داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 است و با شرکت کنندگان زیادی که دارد که نسبت به سال های قبل رشد زیادی داشته است. با این حال، هنوز منبع درستی برای آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ارائه نشده است. داوطبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید به این نکته توجه کنند که منبع اصلی آزمون تیزهوشان برای مطالعه خود کتاب درسی است. اما استفاده تنها از این منابع برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کافی نیست، به همین دلیل بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال بهترین منابع کمک درسی برای مطالعه منابع آزمون تیزهوشان هستند. اما با توجه به تعداد زیاد کتاب های کمک درسی که نشریه ها برای آزمون تیزهوشان چاپ کرده اند. انتخاب بهترین منابع کتاب های کمک درسی برای مطالعه جامع و کامل منابع آزمون تیزهوشان کار دشواری است. تیم تله مشاور با توجه به تجربه تحصیلی زیادی که در این زمینه دارد، سعی کرده بهترین منابع و کمک درسی برای قبولی شما در آزمون تیزهوشان 97-98 را انتخاب کرده و به شما ارائه دهد. همچنین می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان بالا ببرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ریاضیات

15 سوال از درس ریاضیات با ضریب 3 در آزمون تیزهوشان طرح می شود که این ضریب بالای این درس باعث اهمیت  این درس در آزمون تیزهوشان شده است. برای مطالعه ریاضیات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، کتاب ریاضیات تیزهوشان پایه ششم انتشارات اندیشمند یکی از بهترین کتاب کمک درسی برای مطالعه این بخش از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد. این کتاب علاوه بر بخش ریاضی و هوش، به بخش هندسه و هوش نیز به خوبی پرداخته و می تواند برای هر دو نیاز دانش آموز در درس ریاضی پاسخگوی مناسبی باشد.

 

علوم تجربی

بیش ترین تاثیر در رتبه آزمون تیزهوشان را بعد از درس ریاضی، علوم تجربی دارد. از این درس 10 سوال با ضریب 2 در آزمون تیزهوشان طرح می شود. کتاب کمک درسی برای مطالعه ی این بخش، کتاب علوم تجربی انتشارات خیلی سبز کتاب مفیدی است.

 

زبان و ادبیات فارسی

درس زبان فارسی هم، مانند درس علوم 10 سوال با ضریب 2 در آزمون تیزهوشان به خود اختصاص داده است. که برای مطالعه بهتر این کتاب هم می توان از کتاب کمک درسی نشر الگو استفاده کرد. دلیل انتخاب این کتاب برای مطالعه زبان و ادبیات فارسی، آزمون تیزهوشان 97-98 این است که این کتاب توضیحات خوب و بخش بندی های متنوعی دارد و پیشنهاد می شود برای مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی برای آزمون تیزهوشان از این کتاب استفاده کنید.

 

جمع بندی

برای جمع بندی آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید از کتاب جامع تیزهوشان کمک بگیرید. این کتاب شامل پرسش های چهار گزینه ای و پاسخ های تشریحی می باشد، که برای جمع بندی آزمون تیزهوشان بسیار موثر و کاربردی است. مطالب این کتاب بیشتر بر روی نقاط متمایز کتاب تمرکز کرده و به دانش آموزان کمک می کند که با سبک سوالات آزمون تیزهوشان سال های گذشته بیش تر از پیش آشنا شوند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: منابع آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97 , آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: