نوشته شده توسط : تله مشاور

ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. و داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 باید قبل از  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همانند تمامی آزمون های دیگر، از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار است. تمامی داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 باید از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاع داشته باشند و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98 کنند. توجه کنید رعایت این شرایط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان کاملا الزامی می باشد. در ادامه شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را خدمت شما دوستان عزیز ارائه می کنیم. همچنین، می توانید برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98  کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به تحصیل باشند. باید برای تمامی درس های سال پنجم نمره خوبی کسب کرده باشند و حتی اگر در یکی از درس ها ی سال پنجم، نمره بالایی کسب کرده باشند هم می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. داشتن تبعیت ایرانی از دیگر شرط های لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان است. داوطلبانی که تبعیت ایرانی ندارند هم با استفاده از شرایط خاصی که وجود دارد می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. ثبت نام اتباع ایرانی تابع بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می باشد. مراحل ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی بوده و مسئولیت صحت مشخصات در فرم ثبت نام نیز به عهده داوطلب است. چنانچه بدون داشتن شرایط فوق اقدام به ثبت نام کنید، در صورت شرکت یا حتی قبولی در آزمون ، قبولی داوطلب لغو و باطل خواهد بود.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

در این بخش، مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان را ارائه می کنیم:

  1. بارگزاری فایل عکس دانش آموز جهت صدور کارت ورود به جلسه
  2. تکمیل فرم تقاضا برای ثبت نام به صورت اینترنتی

 

شرایط ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان 97-98

شاید برای اکثر دانش آموزان و خانواده ها این سوال پیش بیاید که آیا می توان بدون آزمون وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب این سوال باید گفت که این امکان تنها برای دانش آموزان دوره دوم است و آن دسته از دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان سپری کرده و معدل هر دو سالشان بالای 17 بوده باشد. می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان اقدام به ثبت نام در مدارس تیزهوشان کنند و به تحصیل در این مدارس بپردازند. بنابر این شما داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 تنها می توانید برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 تلاش کنید و در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن شرایط لازم از آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم معاف شوید.

 

برای مشاوره جهت انتخاب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاور تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از آن جهت اهمیت دارد که تنها راه ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، شرکت در آزمون تیزهوشان است و برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، علاوه بر داشتن برنامه ریزی صحیح برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و تلاش دانش آموزان، آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نیز بسیار موثر است. توجه کنید که اصلی ترین منبع برای آزمون تیزهوشان، کتاب درسی است و بیش تر سوالات آزمون تیزهوشان از محتوای کتاب درسی طرح می شود، اما برخی از سوالات آزمون تیزهوشان، نمونه ی مشابهی در کتاب درسی ندارند. اینجا است که دانش آموزان برای تسلط بیش تر، نیاز به کتاب های کمک درسی پیدا می کنند. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب های ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی ( تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به شیوه ی چهارگزینه ای طرح می شود. در این مقاله قصد داریم  به بررسی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای مطالعه بهتر، بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ریاضی

همانطور که در مقاله تحلیل آزمون تیزهوشان نهم به دهم گفتیم، درس ریاضی اهمیت زیادی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارد و برای مطالعه درس ریاضی، کتاب درسی را پیشنهاد می کنیم اما در صورت اینکه بخواهید مطالعه ی بیش تر و گسترده تری انجام دهید و روی کتاب تسلط بیش تری داشته باشید، کتاب ریاضیات اندیشمند پایه نهم به دهم گزینه مناسبی است. دلیل پیشنهاد این کتاب برای مطالعه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  پاسخ های تشریحی منحصر به فرد آن است که در کتاب های کمک درسی دیگر به این شکل نوشته نشده است.

 

علوم تجربی

بعد از ریاضی، درس علوم تجربی در آزمون تیزهوشان، اهمیت زیادی در بین سایر درس های آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 دارد. پیشنهاد ما برای تسلط بیش تر در درس علوم تجربی، استفاده از کتاب خیلی سبز علوم تجربی برای مطالعه علوم تجربی آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. این کتاب مطالب درسی را با زبانی روان و ساده شرح داده است و پاسخ های تشریحی آن، دانش آموزان را در یادگیری بهتر برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97 یاری می کند.

 

زبان و ادبیات فارسی

اهمیت درس زبان و ادبیات فارسی را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به هیچ عنوان دست کم نگیرید. کتاب کمک درسی پیشنهاد تله مشاور برای درس زبان و ادبیات فارسی، کتاب های انتشارات مبتکران است. کتاب های زبان و ادبیات فارسی مبتکران با زبانی ساده و قابل فهم مباحث کتاب را  به خوبی شرح داده است و می تواند برای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 بسیار مفید باشد.

 

علوم اجتماعی

 درس علوم اجتماعی جز درس های راحت آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 محسوب می شود. برای جواب دادن به سوالات علوم اجتماعی ، کتاب درسی باید به طور دقیق خوانده شود. برای تسلط بیش تر درس علوم اجتماعی پایه هشتم، کتاب جامع تیزهوشان مبتکران، کتاب کاملی برای مطالعه ی این بخش از آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 است.

 

قرآن و معارف اسلامی(آموزش قرآن و پیام های آسمان)

در مطالعه این بخش برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ،  اولویت با کتاب درسی است اما به منظور یادگیری بهتر این درس، کتاب میکرو طبقه بندی گاج  بهترین گزینه برای داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم است.

 

در جدول زیر، بهترین کتاب های کمک آموزشی پیشنهادی تله مشاور برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت مختصر قرار داده ایم.

ردیف

نام درس

کتاب کمک درسی

1

ریاضی

ریاضیات اندیشمند

2

علوم تجربی

خیلی سبز علوم تجربی

3

زبان و ادبیات فارسی

زبان و ادبیات مبتکران

4

علوم اجتماعی

علوم اجتماعی مبتکران

5

قرآن و معارف اسلامی

میکرو طبقه بندی گاج

جمع بندی

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 برای آشنایی کلی با نمونه سوالات تستی آزمون تیز هوشان، می توانید از کتاب 1+31 استان تیزهوشان انتشارات خوارزمی استفاده کنید. سوالات جامع و متنوع این کتاب شما را برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 آماده می کند. امیدواریم با برنامه ریزی درست و مطالعه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم بتوانید در آزمون تیزهوشان نهم به دهم قبول شوید و در مدارس تیزهوشان به تحصیل ادامه دهید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 دارای اهمیت زیادی برای داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 است و با شرکت کنندگان زیادی که دارد که نسبت به سال های قبل رشد زیادی داشته است. با این حال، هنوز منبع درستی برای آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ارائه نشده است. داوطبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید به این نکته توجه کنند که منبع اصلی آزمون تیزهوشان برای مطالعه خود کتاب درسی است. اما استفاده تنها از این منابع برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کافی نیست، به همین دلیل بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال بهترین منابع کمک درسی برای مطالعه منابع آزمون تیزهوشان هستند. اما با توجه به تعداد زیاد کتاب های کمک درسی که نشریه ها برای آزمون تیزهوشان چاپ کرده اند. انتخاب بهترین منابع کتاب های کمک درسی برای مطالعه جامع و کامل منابع آزمون تیزهوشان کار دشواری است. تیم تله مشاور با توجه به تجربه تحصیلی زیادی که در این زمینه دارد، سعی کرده بهترین منابع و کمک درسی برای قبولی شما در آزمون تیزهوشان 97-98 را انتخاب کرده و به شما ارائه دهد. همچنین می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان بالا ببرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ریاضیات

15 سوال از درس ریاضیات با ضریب 3 در آزمون تیزهوشان طرح می شود که این ضریب بالای این درس باعث اهمیت  این درس در آزمون تیزهوشان شده است. برای مطالعه ریاضیات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، کتاب ریاضیات تیزهوشان پایه ششم انتشارات اندیشمند یکی از بهترین کتاب کمک درسی برای مطالعه این بخش از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد. این کتاب علاوه بر بخش ریاضی و هوش، به بخش هندسه و هوش نیز به خوبی پرداخته و می تواند برای هر دو نیاز دانش آموز در درس ریاضی پاسخگوی مناسبی باشد.

 

علوم تجربی

بیش ترین تاثیر در رتبه آزمون تیزهوشان را بعد از درس ریاضی، علوم تجربی دارد. از این درس 10 سوال با ضریب 2 در آزمون تیزهوشان طرح می شود. کتاب کمک درسی برای مطالعه ی این بخش، کتاب علوم تجربی انتشارات خیلی سبز کتاب مفیدی است.

 

زبان و ادبیات فارسی

درس زبان فارسی هم، مانند درس علوم 10 سوال با ضریب 2 در آزمون تیزهوشان به خود اختصاص داده است. که برای مطالعه بهتر این کتاب هم می توان از کتاب کمک درسی نشر الگو استفاده کرد. دلیل انتخاب این کتاب برای مطالعه زبان و ادبیات فارسی، آزمون تیزهوشان 97-98 این است که این کتاب توضیحات خوب و بخش بندی های متنوعی دارد و پیشنهاد می شود برای مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی برای آزمون تیزهوشان از این کتاب استفاده کنید.

 

جمع بندی

برای جمع بندی آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید از کتاب جامع تیزهوشان کمک بگیرید. این کتاب شامل پرسش های چهار گزینه ای و پاسخ های تشریحی می باشد، که برای جمع بندی آزمون تیزهوشان بسیار موثر و کاربردی است. مطالب این کتاب بیشتر بر روی نقاط متمایز کتاب تمرکز کرده و به دانش آموزان کمک می کند که با سبک سوالات آزمون تیزهوشان سال های گذشته بیش تر از پیش آشنا شوند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از منابع آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: منابع آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97 , آزمون مدارس تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

 همانطور که می دانیدثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت اینترنتی در بهمن ماه انجام می شود.  و داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده و هزینه ی ثبت نام را پرداخت کرده باشند، می توانند درزمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 در آزمون شرکت کنند داوطلبان آزمون تیزهوشان برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید کارت ورود به جلسه تیزهوشان خود را دریافت کنند و در نظر داشته باشند که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. توجه داشته باشید می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 خود از مشاورین تله مشاور کمک بگیرید. در ادامه این مطلب، به نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان می پردازیم.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۹۷-۹۸

 انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان، در اردیبهشت ماه انجام می شود. داوطلبان با ورود به سامانه Azmoon.medu.ir و با وارد کردن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه در قسمت رمز عبور به صفحه ی بعد منتقل می شوند. در سمت چپ این صفحه، گزینه ی "چاپ کارت" را می بینیم که با کلیک روی این گزینه، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نمایید. حوزه ی امتحانی دانش آموزان، بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است.

 

توصیه هایی به دانش آموزان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

عملکرد شما در روز آزمون، جدا از اینکه چه قدر مطالعه کردید، تاثیر زیادی روی نتیجه آزمون تیزهوشان دارد. یکی از بزرگ ترین مسائلی که داوطلبان آزمون تیزهوشان همیشه در آن به مشکل می خورند، مسئله کمبود وقت است. بسیاری از دانش آموزان در انتهای آزمون با انبوهی از سوالات حل نشده مواجه می شوند. سوالاتی که می توانستند حل کنند ولی اتمام زمان آزمون به آنان این اجازه را نداده است.  راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکل، مدیریت زمان آزمون با استفاده از دسته بندی و اولویت بندی سوالات است. به این صورت که  در ابتدا به حل تمامی سوالات راحت می پردازیم و پس از حل این سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گیر می رویم. یکی از مهم ترین دلایل عدم حل سوالات سخت، وقت گیر بودن آنهاست اما با استفاده از این روش، خیالتان راحت است که به سوال هایی که بلد بوده اید پاسخ دادید و وقت کافی برای سوال های دشوار آزمون داشتید. امیدواریم با این روش پیشنهادی بتوانید به تمامی سوالات آزمون تیزهوشان پاسخ دهید و نمره خوبی کسب کنید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 نوبت به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می رسد که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. همچنین بعد از اعلام نتایج می توانید با مطالعه مقالهاعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض کنید.

نکاتی که بهتر است بدانیم:

  1. یک ساعت قبل از شروع آزمون، در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشید.
  2. یک بطری آب آشامیدنی و تعدادی شکلات همراه خود داشته باشید.
  3. در صورت عدم مطابقت اطلاعات درج شده روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات دانش آموز، باید به واحد سازمان سنجش محل سکونت خود مراجعه کرده و اقدام به ویرایش اطلاعات کنید.

همچنین می توانید بعد از آزمون از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان تله مشاور استفاده کنید

 

برای مشاوره جهت اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۹۷-۹۸ , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

مشاوره تحصیلی تلفنی

از ابتدای شروع تحصیلات و مخصوصا رقابتی بودن این امر در ایران مشاوره تحصیلی یکی از ارکان جدایی ناپذیر و تاثیر گذار این مهم بوده است. در گذشته مشاوره تحصیلی تنها بصورت حضوری و توسط معلمان هر مدرسه انجام میشده اما به مرور زمان با پیچیده تر شدن فرایند رقابت و ایجاد شرایط مختلف تحصیل افرادی خبره وارد تخصص مشاوره تحصیلی شدند که با راهنمایی های خود به دانش آموزان مشاوره می دادند و تخصص اصلی انها رفع مشکلات تحصیلی بود و به مخاطبان خود نحوه صحیح درس خواندن را مشاوره میدانند که اکثر این مشاوران در کلان شهرها بودند و به دلیل وجود مشاوران تحصیلی و دلایل مشابه دانش آموزان کلان شهر های کشور همواره تحصیل هدفمند داشتند و نتایج بهتری نسبت به دانش آموزان سایر مناطق در آزمونهای تحصیلی کسب میکردند اما امروزه با توجه به پیشرفت و همگانی شدن کانالهای ارتباطی و مانع نبودن فواصل جغرافیایی برای بهره مندی از منابع فکری کلانشهر ها و دریافت مشاوره تحصیلی تخصصی این مشکل حل شده است.

 

خوشبختانه امروزه تله مشاور با تجربه ی چندین ساله در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و قوانین تحصیلی توسط چند کانال ارتباطی تلفن و سایت و شبکه های اجتماعی با تمامی دانش آموزان کشور میتواند در زمینه مشاوره تحصیلی در ارتباط باشد و تنها کافی است با دسترسی به یک تلفن ثابت با مشاوران متخصص تله مشاور در زمینه آموزش تحصیلی و قوانین تحصیلی در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را در ارتباط با نحوه درس خواندن و قوانین حاکم بر نظام آموزشی با کارشناسان مجرب و متخصص برترین دانشگاه های کشور مطرح کنید و همواره یک مشاور تحصیلی متخصص را در کنار خود داشته باشید .

 

به امید روزی که فواصل جغرافیایی برای شکوفایی استعداد های فردی محدودیت نباشند.

 

مزایا مشاوره تحصیلی تلفنی

مهمترین مزیت مشاوره تلفنی در این نکته است که محدودیت جغرافیایی را از بین برده است و این امکان را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم میکند که در هر نقطه ای از کشور که هستند با بهترین مشاوران تحصیلی کشور در ارتباط باشند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در کمترین زمان و با صرف کمترین وقت با یک مشاور متخصص در تمامی ساعات شبانه روز در ارتباط باشند و علاوه بر رفع مشکلات تحصیلی خود در زمینه مشاوره قوانین تحصیلی جهت ادامه تحصیل و استعداد یابی و ایست خدمت راهنمایی های فردی خود را کسب کنند.

 

ویژگی های مشاور تحصیلی تلفنی

سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چرا محصل با یک مشاور تحصیلی حضوری که خود تعیین کرده است به صورت مشاور تحصیلی تلفنی در تماس نباشد؟ شاید در ظاهر در این تفکر مشکلی نباشد اما نکته ای وجود دارد و آن این است که مشاور حضوری تخصصش ایجاب میکند فرد را حتما ببیند و به صورت حضوری مشاوره بدهد اما یک مشاور تحصیلی تلفنی با توجه به تخصص مشاوره تحصیلی تلفنی که دارد به راحتی به صورت تلفنی با محصل ارتباط برقرار میکند و میتواند علاوه بر استعدادیابی او ، مشاوره صحیح و در خور فرد را بصورت تلفنی ارئه دهد. تفاوت دیگر این است که مشاوره تحصیلی تلفنی سیستم حمایت 24 ساعته میباشد بر خلاف مشاوره حضوری که محدودیت زمانی دارد. در نظام آموزشی جدید و مخصوصا با توجه با انتخابهای مختلفی که برای ادامه تحصیل و معافیت تحصیلی برای افراد وجود دارد بسیار اهمیت دارد که مشاور تحصیلی علاوه بر نکات آموزشی با قوانین آموزشی نیز آشنا باشد که بتواند بهترین مسیر را برای ادامه تحصیل فرد به او پیشنهاد دهد و در این راه او را یاری کند.

نکته ای در اینجا اهمیت دارد: مشاور تحصیلی تلفنی باید تخصص مشاوره تلفنی داشته باشد و بتواند به مشکلات و سوالات مخاطب را بصورت تلفنی پاسخ صحیح دهد و بتواند ارتباط خوبی با مخاطب داشته باشد. خوشبختانه در تله مشاور با اموزش ها و آزمونهایی که بصورت دوره ای برای مشاوران تحصیلی برگزار میشود همواره این نکته به صورت صد در صد اجرا میشود و جهت بهبود عملکرد مشاوران تمامی تماسها ضبط و برسی میشوند.

 

به امید آینده ای روشن توسط انخابهایی هوشمندانه برای دانش آموزان و دانشجویان ایران زمین

 

تله مشاور

مشاوره تحصیلی تله مشاور با تجربه ای چند ده ساله در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی فعالیت میکند که در این راستا تیم هایی متشکل از نخبگان و متخصصان دانشگاهی به عنوان مشاور تله مشاور را همراهی میکنند. متقاضیان دانشگاه میتوانند با توجه به نوع مشاوره تحصیلی مد نطر خود توسط کانالهای ارتباطی تله مشاور و یا با شماره گیری 9099071614 توسط تلفن ثابت با سامانه تماس بگیرند و با مشاوران تحصیلی در ارتباط باشند.

 

ویژگی های مشاوره تحصیلی تلفنی تله مشاور

1.مشورت با نخبگان علمی

2.صحبت با کارشناسان متخصص تحصیل

3.آگاهی از قوانین نظام آموزشی

4.در نظر گرفتن علائق فرد و آینده شغلی و سطح مالی فرد بر ای ادامه تحصیل و مشاوره تحصیلی

5.مشاوره تحصیلی با ضمانت قبولی در رشته های مورد علاقه

6.استفاده از قوانین به روز سازمان سنجش برای متقاضیان کنکور جهت کسب بهترین نتیجه

 

تله مشاور در کلیه مطالبی که در سایت تله مشاور قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تله مشاور به آن اشاره کرد عبارتند از

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور , مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی , مشاوره تلفنی شهریه دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی شهریه دانشگاه شبانه , مشاوره تلفنی کیفیت مدارک تحصیلی , مشاوره تلفنی آخرین رتبه های کنکور مدیریت , مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی قبولی بدون کنکور , مشاوره تلفنی پزشکی بدون کنکور , مشاوره تلفنی قبولی دندانپزشکی , مشاوره تلفنی شهریه علمی کاربردی , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری , مشاوره تلفنی انتخاب رشته, مشاوره تلفنی ظرفیت دانشگاه سراسری , مشاوره تلفنی کارنامه کنکور, مشاوره تلفنی رتبه های برتر کنکور, مشاوره تلفنی آخرین نفر قبولی رشته ها, مشاوره تلفنی اعتراض به نتایج کنکور , مشاوره تلفنی کارنامه سبز , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلستان , مشاوره تلفنی رشته های بدون کنکور, مشاوره تلفنی انتقالی و مهمانی آزاد, مشاوره تلفنی مهمانی و انتقالی سراسری , مشاوره تلفنی کنکور زبان , مشاوره تلفنی کنکور هنر , مشاوره تلفنی کنکور انسانی , مشاوره تلفنی تحصیل در استرالیا , مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت , مشاوره تلفنی چارت دروس و انتخاب واحد , مشاوره تلفنی شرایط و جریمه انصراف, مشاوره تلفنی اعتراض تکمیل ظرفیت , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور سراسری , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور آزاد , مشاوره تلفنی آینده شغلی , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس شاهد , مشاوره تلفنی ایست خدمت, مشاوره تلفنی بازار کار رشته ها, مشاوره تلفنی برنامه ریزی , مشاوره تلفنی برنامه ریزی دکتری , مشاوره تلفنی اطلاعیه های ازمان سنجش, مشاوره تلفنی نقش خانواده در تحصیل, مشاوره تلفنی روش تست زدن , مشاوره تلفنی تغییر رشته , مشاوره تلفنی ثبت نام فراگیر پیام نور, مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور ارشد, مشاوره تلفنی اعتراض به نتیجه انتخاب رشته , مشاوره تلفنی ثبت نام ارشد سراسری, مشاوره تلفنی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی, مشاوره تلفنی بودجه بندی دروس , مشاوره تلفنی اعتراض به نتایج کنکور , مشاوره تلفنی تحلیل کارنامه سبز , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی , مشاوره تلفنی قبولی تیز هوشان, مشاوره تلفنی اعتراض به نتایج تیزهوشان

 

منبع: مشاوره تحصیلی تله مشاور | تلفنی،کنکور،مدرسه،تیزهوشان،تکمیل ظرفیت،ارشد،دکتری

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: مشاوره مدرسه , مشاوره تلفنی , مشاوره تکمیل ظرفیت , مشاوره تحصیلی انتخاب رشته , مشاوره تحصیلی تلفنی , مشاوره تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

تنها راه ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، شرکت در آزمون تیزهوشان است. برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، علاوه بر برنامه ریزی صحیح و تلاش دانش آموزان، آشنایی با منابع این آزمون نیز بسیار موثر است. اصلی ترین منبع برای آزمون تیزهوشان 97-98، کتاب درسی است. بیش تر سوالات این آزمون از محتوای کتاب درسی طرح می شود، اما برخی از سوالات، نمونه ی مشابهی در کتاب درسی ندارند. اینجاست که دانش آموزان برای تسلط بیش تر، نیاز به کتاب های کمک درسی پیدا می کنند. در آزمون تیزهوشان، حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی طراحی می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از کتاب های ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی ( تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)، زبان و ادبیات فارسی و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام های آسمان) به شیوه ی چهارگزینه ای طرح می شود. در این مقاله، به بررسی منابع آزمون تیزهوشان برای مطالعه بهتر، می پردازیم.

 

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می تواند کمک زیادی به داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان بکند و به داوطلبان در انتخاب کتاب های کمک درسی کمک زیادی کند. دقت داشته باشید که تنها داشتن منابع خوب برای مطالعه برای قبولی در آزمون تیزهوشان کافی نیست و داوطلبان علاوه بر منابع خوب نیاز به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارند که توصیه تیم تله مشاور به داوطلبانی که به دنبال قبولی در آزمون تیزهوشان هستند این است با توجه به تفاوت های سطح علمی داوطلبان با هم برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و برای اینکه هر فرد برنامه ریزی مناسب خودش را داشته باشد توصیه می کنیم با تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از تجربه مشاوران ما در برنامه ریزی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که ما علاوه بر مشاوره تلفنی در مقاله برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98روش کلی و کامل برنامه ریزی را قرار داده ایم. برای مشاهده کامل منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کلیک کنید.

 

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 برا داوطلبان آزمون تیزهوشان این پایه تحصیلی اهمیت زیادی دارد و داوطلبان باید به این نکته توجه کنند که خرید و مطالعه بهترین منابع برای آزمون تیزهوشان کافی نیست و شما باید با برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان تلاش کنید. دقت داشته باشید هرساله خیلی از داوطلبان آزمون تیزهوشان نمی توانند در آزمون تیزهوشان قبول شوند دلیل این اتفاق کم بودن ضریب هوشی هیچکس نیست اما دلیل قبول نشدن در آزمون تیزهوشان را می توان نداشتن برنامه ریزی صحیح برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم دانست برای همین توصیه می کنیم با استفاده از تجربیات مشاورین ما در امر برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم بتوانید در این آزمون موفق شوید. همچنین ما علاوه بر مشاوره تلفنی در مقاله برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نحوه برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان را به طور کامل توضیح داده ایم و برای مشاهده کامل منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 کلیک کنید.

 

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: منابع آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: منابع آزمون تیزهوشان 98- 97 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97 , منابع آزمون تیزهوشان , منابع آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 که به صورت هماهنگ کشوری در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود اعلام می شود. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به این نکته توجه کنید که هنوز آزمون تیزهوشان 97-98 برگزار نشده و برای اطلاع بیشتر درباره آزمون تیزهوشان 98-98 می توانید مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. و توجه داشته باشید که هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98، گزینش دانش آموزان تیزهوشبرای ورود به مدارس تیزهوشان است. و معمولا هر ساله نتایح آزمون تیزهوشان در تیرماه ارائه می شود و برای اطلاع ، دریافت و مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 تنها به صورت اینترنتی می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نتایج آزمون خود را مشاهده کنند و همچنین می توانید بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج آزمون خود اعتراض کنید. توجه داشته باشید سایت های دیگری از جمله سایت های ثبت نام نمونه دولتی استان های مختلف وظیفه اطلاع رسانی نتایج تیزهوشان را ندارند. در ادامه این مقاله، به نحوه مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان می پردازیم.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم 97- 98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تملس بگیرید.

 

راهنمای اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

در این بخش، برای شما راهنمای اعلام نتایج تیزهوشان 97-98  را قرار دادیم تا دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان  بتوانند کارنامه خود را دریافت کنند. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور تنها از طریق سایت Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است. برای دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان، ابتدا وارد سامانه می شویم و کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کنیم و روی گزینه ی "ورود" کلیک می کنیم. پس از ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، مشخصات دانش آموز را مشاهده می کنید. در ستون "وضعیت قبولی" می توانید قبولی یا عدم قبولی خود را در آزمون تیزهوشان مشاهده کنید. در صورتی که می خواهید کارنامه خود را مشاهده کنید، بر روی آیکون زیر ستون مدیریت کلیک کنید. حالا می توانید کارنامه خود که شامل تعداد سوالات صحیح، غلط، نزده و تراز هر درس را مشاهده کنید.

 

نکات قابل توجه داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98

  1. نتایج آزمون تیزهوشان به صورت قطعی اعلام می شود. یعنی در اعلام نتایج تیزهوشان قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد.
  2. داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان نمره ی قبولی را کسب کرده باشند، تنها نام مدرسه ی قبولی درج می شود و داوطلبانی که نمره ی قبولی کسب نکرده باشند، حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج تیزهوشان، کارنامه عدم قبولی در آزمون که شامل پاسخ های صحیح و غلط و تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب داوطلب منتشر می شود.
  3. در خواست تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تنها از طریق سایت Azmoon.medu.ir امکان پذیر است.
  4. در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو( همجنس و غیر همجنس ) و قبولی یکی از آنها، دیگری تنها در صورت کسب حداقل 80% نمره ی آخرین پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش میتواند اظافه بر ظرفیت ثبت نام کند. این قانون برای داوطلبان ششم و نهم نیز صدق می کند.
  5. همزمان با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، نشانی دبیرستان های تیزهوشان، تاریخ مراجعه برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز اطلاع رسانی می شود. همچنین اگر به نتیجه خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را ثبت کنید. برای اطلاع رسانی دقیق تر می توانید به کانال تله مشاور مراجعه کنید.

 

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸

شما داوطلبان آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید بعد از اعلام نتایج نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض کنید توجه داشته باشید می توانید برای انجام این کار از مشاورین تله مشاور راهنمایی بگیرید تا برای شما مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را انجام دهند. همچنین می توانید با مطالعه مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 به نتایج اعلام شده آزمون تیزهوشان اعتراض کنید.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم 97- 98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97- 98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 97-98 , اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 , اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان , اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

در بین دانش آموزان، استعدادها متفاوت است. آموزش و پرورش در راستای شکوفایی و پرورش استعداد ها، اقداماتی انجام داده است که یکی از آنها، تاسیس مدارس استعداد های درخشان یا تیزهوشان است. مدارس تیز هوشان همانطور که از اسمش پیداست، برای دانش آموزانی است که از هوش بالایی برخوردارند. این مدارس نسبت به سایر مدارس از معلمان سطح بالایی استفاده می کنند و با پیگیری های پی در پی و آزمون های متعدد، مسیر پیشرفت دانش آموز را هموار می سازند و دانش آموز را به سمت موفقیت هدایت می کنند. در این امر، خانواده بی تاثیر نیست و می تواند اساسی ترین مرجع هدایت استعدادهای دانش آموزان به شمار می آید و بدون همکاری خانواده اقدامات آموزشی و پرورشی بی تاثیر خواهد بود. مدارس تیزهوشان برای جمع آوری استعداد ها، هر ساله آزمون مدارس تیزهوشان را برگذار می کند. عوامل متعددی مانند استعداد ذاتی، شرایط تحصیلی مناسب، مدیریت زمان و . . . در قبولی آزمون تیزهوشان موثر است. خانواده ها باید این نکته ی مهم را در نظر بگیرند که قبولی در آزمون تیز هوشان را به عنوان یک هدف بزرگ و مهم برای فرزندان خود تلقی نکنند، چرا که قبولی اجباری در اینگونه امتحانات هیچ تاثیری ندارد و دانش آموزان را از درس خسته می کند. در ادامه این مقاله، سعی داریم به تحلیل آزمون های تیزهوشان بپردازیم. اگر تمایل به شرکت در ازمون های تیزهوشان را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

برای اطلاع از تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

 

زمان پاسخ گویی

 

تعداد سوال

 

سوالات استعداد تحلیلی

 

15 دقیقه

 

15

 

استعداد تحلیلی

 

زمان پاسخ گویی

منابع طرح سوال

ضریب

تعداد سوال

سوالات استعداد تحصیلی

 

 

 

85 دقیقه

 

حدود یک سوم سوالات هر ماده درسی از پایه هشتم سال تحصیلی94-95 و حدود دو سوم سوالات نیز از پایه نهم سال تحصیلی 95-96 طراحی می شود

 

2

 

8

قران و معارف اسلامی( آموزش قران و پیام های آسمان)

 

2

 

15

زبان و ادبیات فارسی

 

 

1

 

15

علوم اجتماعی(تاریخ، جغرافیا، اجتماعی)

2

17

علوم تجربی

3

20

ریاضی

نمره آزمون استعداد تحصیلی:155

75

مجموع

 

سوالات استعداد تحلیلی به صورت چهار گزینه ای به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی و سازمان دهی مطالب و مباحث گوناگون طراحی می شود. طراحی این سوالات صرفا مبتنی بر محتوای کتاب درسی نخواهد بود. سوالات استعداد تحصیلی نیز به صورت چهار گزینه ای و در سطح محتوای درسی طراحی می شود. به ازای هر جواب درست، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 امتیاز منفی برای داوطلب منظور می شود.

 

برای اطلاع از تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 98- 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان 98 97 , تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان , تحلیل آزمون مدرسه تیزهوشان , تحلیل آزمون تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

مدارس تیزهوشان نسبت به مدارس دیگر از ویژگی های خاصی برخوردارند. همانطور که می دانید، شرط ورود به مدارس تیزهوشان، قبولی در آزمون تیزهوشان است این مدارس برای دانش آموزانی است که از استعداد و هوش بالایی برخوردارند ولی به این معنا نیست که دانش آموزانی که قصد پیشرفت در ضمینه درسی دارند نمی توانند در مدارس تیزهوشان شرکت کنند. دانش آموزانی که به مدارس تیزهوشان وارد می شوند دارای ویژگی هایی هستند که آنهارا از سایر دانش آموزان متمایز می کند. بیش تر خانواده ها این سوال را می پرسند که آیا مدارس تیزهوشان خوب است یا نه؟ در جواب این سوال باید گفت که تنها به فرزند خودتان بستگی دارد. دانش آموز باید بتواند خودش را با مدرسه وقف دهد. اگر توانایی وقف دادن خود با مدارس تیزهوشان را نداشته باشد، نتیجه برعکس می دهد، به این صورت که دانش آموز خسته و از درس فراری می شود. در این مقاله ، به مزایا و معایب مدارس تیزهوشان می پردازیم.

 

برای اطلاع از ویژگی مدارس تیزهوشان میتوانبد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مزایای مدارس تیزهوشان

ساعت تدریس مدارس تیزهوشان همانند مدارس دیگر 30 ساعت در هفته است که این زمان می تواند بیش تر هم باشد. تنظیم برنامه های آموزشی ویژه برای دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، موجب جلوگیری از اطلاف وقت و منظم کردن فعالیت های دانش آموزان می شود. مدارس تیزهوشان در کنار آموزش ها و برنامه ریزی های خود، در انتشار کتاب های مکمل فعالیت دارند. مدارس تیزهوشان کلاس هایی که جنبه ی طبیعی دارند مثل درسهایی چون ستاره شناسی، سنگ شناسی و . . . را در فضای آزاد برگزار می کند. برقراری ارتباط و همکاری بین معلم و دانش آموز یکی از فعالیت هایی است که مدارس تیزهوشان را با سایر مدارس متمایز می کند. از دیگر مزایای مدارس تیزهوشان می توان به مشاوره دادن به خانواده ها برای شکوفایی هرچه بیش تر استعداد های تیزهوشان اشاره کرد. در این مدارس علاوه بر اینکه دانش آموزان گزینش می شوند، کادر مدرسه نیز مورد گزینش قرار گرفته و انتخاب می شوند. در کنار مدارس تیزهوشان، خانواده نیز نقش مهمی در پیشرفت دانش آموز دارد. خانواده ها موظف اند که در جلسات مدارس تیزهوشان شرکت کنند و با مدارس در ارتباط و از وضعیت تحصیلی فرزند خود با خبر باشند.

 

معایب مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان در کنار مزایای زیادی که دارند، معایبی هم دارند. این مدارس با گزینش و انتخاب دانش آموزان، ممکن است که در آنان حس غرور و برتری ایجاد کنند. علاوه بر این، با سخت گیری های زیادی که روی دانش آموزان دارند، آنان را از مسائل اجتماعی و روزمره دور می کنند. به دلیل توقعات بالا ی مدارس تیزهوشان، اگر دانش آموز نتواند خودش را با شرایط این مدارس وقف دهد، دچار افت تحصیلی شدید می شود و صدمات روحی زیادی می بینند.

 

بیش تر خانواده ها اصرار بر این دارند که فرزند خود را باید به برای تحصیل به مدارس تیزهوشان بفرستند اما باید در نظر داشته باشند که پیش از فرستادن فرزندان خود به مدارس تیزهوشان، باید دانش آموزان را از تمامی جهات بسنجند و تمامی شرایط را در نظر بگیرند که بهترین انتخاب را داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارس تیزهوشان توصیه می کنیم که مقالات آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ما را مطالعه نمایید.

 

برای اطلاع از ویژگی مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ویژگی مدارس تیزهوشان

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ویژگی مدرسه تیزهوشان , ویژگی مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸  که با توجه به این که هر ساله در اردیبهشت ماه هزاران دانش آموز در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برای قبولی در مدارس تیزهوشان به رقابت می پردازند. معمولا نتایج آزمون تیزهوشان بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج آزمون تیزهوشان اعلام می شود و طی آن حدودا 24 هزار نفر از دانش آموزان کشور موفق به ورور به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم و پایه دهم برای ادامه تحصیلی می شوند. در کارنامه آزمون تیزهوشان آن دسته از داوطلبان که کارنامه عدم قبولی دریافت کرده اند، تعداد پاسخ صحیح، غلط یا نزده و نمره ای که کسب کرده است و نمره آخرین نفر قبولی در مدارس انتخابیش آمده است . سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا این دانش آموزان در صورت داشتن اعتراض به نتایجشان حق اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را دارند؟ باید بدانید که آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که نتوانسته اند نمره و رتبه قبولی کسب کنن حق اعتراض به نتایج تیزهوشان را داده است. در این مقاله سعی داریم راهنمای اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را ارائه دهیم.

 

زمان و نحوه ی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

بر اساس اعلامیه های سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در سال های قبل کلیه دانش آموزان که در آزمون تیزهوشان 97 شرکت نموده اند. و رتبه و نمره قبولی لازم برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان را بدست نیاورده آند می توانند در تیر ماه به نتایج آزمون تیزهوشان 97 98 اعتراض کنند. سیکل ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان کاملا اینترنتی بوده و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

 

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97

درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 -۹۸ به صورت اینترنتی می باشد. برای درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97 -98 باید به سایت azmoon.medu.ir بروید. در گوشه سمت راست کد ملی و رمز ورود خود را وارد کرده و وارد سامانه شوید. بعد از ورود به سامانه شما می توانید اعتراض خود را به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸  ثبت کنید. با کلیک بر رو آیکونی که با کادر قرمز مشخص شده است، می توانید پاسخ برگ آزمون تیزهوشان خود یا فرزندتان را مشاهده کنید. در واقع این این تصویر از پاسخ برگ آزمون تیزهوشان برای این گذاشته شده است که ممکن است تعداد پاسخ های صحیح، غلط و یا نزده در کارنامه اعلام شده با پاسخبرگ یکی نباشد. توصیه می کنیم که در صورت داشتن اعتراض نسبت به پاسخگویی درس های مختلف حتما کارنامه اعلام شده را با تصویر پاسخبرگ مقایسه نمایید. اما برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان باید بر روی آیکونی که با دایره قرمز بر روی تصویر نشان داده شده است کلیک کنید. با کلیک بر روی این آیکون فرم زیر برای شما ظاهر می شود.

 

در این فرم به امکان اعتراض به 5 موضوع زیر داده می شود:

  1. مطالبقت نداشتن تعداد پاسخ های صحیح ، نزده و غلط مندرج در کارنامه با تصویر پاسخ برگ
  2. خطا در محاسبه نمره کل
  3. مطالبقت نداشتن اولویت های مندرج در کارنامه با اولویت های درج شده در کارت ورود به جلسه
  4. اعمال نشدن ضابطه پذیرش مربوط به دوقلو ها
  5. سایر موارد

 

معترضان به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان سال 97-98 حداکثر می توانند به 3 مورد از 5 مورد بالا در خواست اعتراض دهند. به عنوان مثال دانش آموزی که به مطالبقت نداشتن تعداد سوالات صحیح در کارنامه و تصور پاسخبرگ، مطابقت نداشتن اولویت های انتخابی با اولویت های کارت ورود به جلسه و خطا در محاسبه نمره کل اعتراض داشته باشد. برای هر کدام از این موارد باید حداکثر در 4 خط دلایل قانع کنند اعتراض خود برا بنویسد و ثبت کند. بخش انتهایی که مربوط به پیشنهاد ها و نظرات نیز را پر و تکمیل کنید. بعد در پایان بر روی گزینه " ذخیره " کلیک " کنید تا کد پیگیری مربوط به اعتراض شما به نتایج آزمون تیزهوشان به نمایش در آید. این کد پیگیری را یادداشت و تا زمان دریافت نتیجه اعتراض آن را نزد خود نگه دارید.

 

زمان رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

بر اساس تجربیات سال های گذشته نتیجه اعتراض آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 حدکثر بین 2 الی 3 هفته بعد از پایان مهلت اعتراض تیزهوشان، نتایج اعتراضات مدارس تیزهوشان 97-98 خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 عضو کانال تلگرام تیزهوشان شوید.

 

منبع: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور

 



:: برچسب‌ها: اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان 97-98 , اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸ , آزمون تیزهوشان 97-98 , اعتراض نتایج آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()