نوشته شده توسط : تله مشاور

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 یکی از مهم ترین عوامل پیروزی در آزمون تیزهوشان است که انگیزه و تلاش بدون داشتن برنامه ریزی بیهوده کاری است و باید برای قبولی در آزمون تیزهوشان با برنامه ریزی مناسب و داشتن رویکردی درست به آزمون تیزهوشان، سعی کنید در ازمون تیز هوشان قبول شوید ، اما توجه کنید که از 500 هزار نفری که در آزمون تیز هوشان شرکت می کنند فقط 20 هزار نفر وارد مدارس تیزهوشان می شوند. با وجود این شرایط، والدین باید درک کنند که شانس قبولی در این آزمون پایین است و برای قبولی باید برنامه ریزی مناسبی را در اختیار فرزند خود قرار دهند. که می توانند برای مشاوره اختصاصی با شرایط فرزندتان با مشاورین تله تماس بگیرید و از تجربه مشاورین ما در امر برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان بهره ببرید. توجه کنید که ما علاوه بر مشاوره تلفنی در دو مقاله جداگانه با نام هایبرنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتمو برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت جداگانه به برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پرداخته ایم و در ادامه ی این مقاله قصد داریم که نحوه کلی برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 98-97 را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان 97-98 از همین حالا !!

توصیه اول ما به شما این است که با توجه به تفاوت های داوطلبان این آزمون به مشاورین ما تماس گرفته و برنامه ریزی مخصوص به خودتان را داشته باشید اما جدا از برنامه ریزی اختصاصی، برای شما در مقالات جداگانه ای که درباره برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت جداگانه مفصل توضیحات لازم را داده ایم و شما می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه خود، خود را برای آزمون تیزهوشان بهتر آماده کنید.

 

تکنیک های مطالعه برای آزمون تیزهوشان 97-98

با توجه زمان باقی مانده تا آزمون تیزهوشان 97-98 تکنیک های مطالعه می توانند کمک زیادی به شما بکند. توصیه می کنیم که سعی کنید بر اساس حرف رابرت کیوساکی عمل کنید و سعی کنید برای مطالعه ابتدا به سراغ درس هایی بروید که سخت تر از همه هستند و ضریب بالایی دارند و سپس به سراغ مطالعه دروس دیگر بروید. سعی کنید قبل از مطالعه هر درس به مطالعه کلی بپردازید و سپس به صورت دقیق آن را مطالعه کنید و سعی کنید بین این دو شیوه مطالعه که یکی به صورت جامه و کلی و آن یکی دقیق و با تکیه بر روی مطالعه جزئیات است 1 روز فاصله بیندازید تا مغز بهتر مطالب را به حافظه بسپارد.

 

توصیه ای به والدین برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98

همان طور که میدانید، با توجه به حواس پرتی هایی که ممکن است برای فرزندان شما به وجود آید، از مطالعه برای آزمون تیز هوشان غفلت می کنند و به بازی با کنسول های بازی ، تبلت و یا موبایلشان می افتند. پیشنهاد ما این است که خانواده ها به هیچ عنوان سعی نکنند فرزند خود را مجبور به مطالعه کنند، در عوض سعی کنید با تشویق دانش آموز، سعی در جذب فرزندتان به مطالعه برای آزمون تیزهوشان کنید. در آخر هم اگر فرزندتان در آزمون تیز هوشان قبول نشود دنیا به آخر نرسیده است و باز هم می تواند برای موفقیت در عرصه های دیگر تلاش کند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از برنامه ریزی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 منبع : برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98 , برنامه ریزی آزمون تیزهوشان , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 , برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

هر ساله مدارس تیزهوشان برای گزینش بهترین دانش آموزان، آزمون ورودی برگزار می کند و دانش آموزان زیادی از سراسر ایران برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان با هم به رقابت می پردازند خانواده و خود داوطلبان آزمون تیزهوشان باید توجه کنند که هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان، گزینش بهترین دانش آموزان برای تحصیل بهتر در مدارس تیزهوشان می باشد و آزمون تیزهوشان تنها برای پایه های ششم و نهم و به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. برتری ویژگی های مدارس تیزهوشاننسبت به مدارس دیگر باعث جذب دانش آموزان و خانواده ها برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان شده است و دانش آموزانان برای ورود به مدارس تیزهوشان حتما باید در آزمون تیزهوشان شرکت کرده و و در این آزمون قبول شوند. شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا می توان بدون شرکت در آزمون تیزهوشان وارد مدارس تیزهوشان شد؟ در جواب باید گفت که تنها راه ورود به مدارس تیزهوشان بدون شرکت در آزمون، این است که در مدارس تیزهوشان مشغول به تحصیل باشید و در غیر این صورت باید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید. مدارس تیزهوشان همانطور که از اسمش پیداست برای دانش آموزان تیزهوش ساخته شده است اما به این معنی نیست که کسانی که در آزمون مدارس تیزهوشان قبول نشده اند از ضریب هوشی پاییین تری به نسبت کسانی که در این آزمون قبول شده اند برخوردار هستند و عاملی که باعث شده بعضی در آزمون مدارس تیزهوشان قبول شوند این است که  آنها با داشتن برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان و استفاده از راهنمایی های مشاور تحصیلی خوب توانسته اند در آزمون تیزهوشان قبول شوند بنابر این قبول نشدن در آزمون تیزهوشان دلیل بر ضریب هوشی پایین کسی نیست و دلیل قبول نشدن بعضی در آزمون تیزهوشان نداشتن راهکار مناسبی جهت آماده سازی خود برای آزمون تیزهوشان است. پیشنهاد تله مشاور به شما این است علاوه بر مشاوره تحصیلی تلفنی مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید و شانس قبولی خود را در آزمون تیزهوشان بالا ببرید و خانواده های داوطلبان آزمون تیزهوشان هم می توانند با مطالعه مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان شانس قبولی فرزند خود را بسیار بالاتر ببرند. آشنایی با منابع آزمون تیزهوشان هم باعث می شود که داوطلب آزمون تیزهوشان با نحوه طراحی سوالات آشنا شود و بداند که سوالات آزمون تیزهوشان بیش تر از چه قسمت هایی طرح می شود و با توجه به اهمیت مطالب برنامه ریزی مناسبی جهت قبولی در آزمون تیزهوشان داشته باشید همچنین می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی بهتری برای تیزهوشان داشته باشید. در ادامه این مقاله، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم.  

 

 

 

آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای داوطلبان پایه ششم دبستان که قصد دارند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند برگزار می شود و داوطلبان  آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید به این نکته توجه کنند که در صورت قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 و داشتن نمرات مناسب در این مدارس می توانند بدون شرکت در ازمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. شروعثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از اواخر بهمن ماه شروع می شود و به احتمال زیاد تا اوایل اسفند ادامه دارد. داوطلبان آزمون تیزهوشان توجه کنند که برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشتن نمرات مناسب در سال های تحصیلی قبلی لازم است و برای اطلاع دقیق، از این شرایط می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید، همچنین  برای آگاهی کامل از تمامی عوامل مربوط به آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 از جمله شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج، مقاله اختصاصیآزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان پایه نهم که قرار است در پایه دهم  در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند برگزار می شود داوطلبان  آزمون تیزهوشان نهم به دهمشاید در سال های قبل درگیر آزمون تیزهوشان بوده باشند و در آزمون تیزهوشان قبول نشده باشند و همین دلیل بر نا امیدی این داوطلبان به قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشد. اما جای نگرانی نیست این عده از داوطلبان همان طور که در مقدمه توضیح دادیم راهکار مناسبی برای قبولی آزمون تیزهوشان نداشته اند اما می توانند با تلاش و داشتن برنامه ریزی خوب توسط مشاورین مجرب در ازمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 قبول شوند. ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواخر بهمن ماه شروع و تا اوایل اسفند ادامه دارد. برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم مانند  باید نمرات مناسبی در سال تحصیلی گذشته کسب کرده باشید که برای اطلاع کامل از این شرایط می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. برای اطلاع از همه عوامل مربوط به آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 مانند شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج، می توانید مقاله اختصاصیآزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و راهنمایی در خصوص آزمون مدارس تیزهوشان از تیم تله مشاور کمک بگیرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

منبع:  آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان همانطور که در مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 هم گفتیم، به صورت جداگانه پرداخت می شود. تمامی داوطلبان آزمون تیزهوشان باید بعد از ثبت نام اولیه و وارد کردن اطلاعات و اولویت های خود، مجددا به سامانه پرداخت هزینه رفته و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را پرداخت کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم زمان، نحوه و تعرفه هرینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را برای شما ارائه کنیم. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 هم می توانید کلیک کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از پرداخت هزینه ثیت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

زمان پرداخت هزینه ی ثبت نام تیزهوشان 97-98

بر اساس آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش کشور، تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام خود در فروردین ماه به سامانه پرداخت هزینه ثبت نام مراجعه کنند. داوطلبان دقت کنند کسانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده باشند می توانند به سامانه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان وارد شوند. مهلت پرداخت هزینه ثبت نام هم تا آخر فروردین ماه می باشد. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان هم می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. جهت سهولت در اطلاع از اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

همانطور که می دانید، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت اینترنتی است و برای اطلاع کامل از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید همچنین برای پرداخت هزینه ثبت نام باید وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان شوید. به این صورت که به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی داوطلب به عنوان نام کاربری و سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه پرداخت شوید. توجه داشته باشید که سریال شناسنامه برای داوطلبانی رمز عبور محسوب می شود که در مرحله ثبت نام، رمز عبور هنگام خود را تغییر داده باشند. در غیر این صورت رمز عبور شما، رمز عبور هنگام است. با وارد شدن به سامانه، زیر ستون وضعیت پرداخت را کلیک کرده و با استفاده از رمز دوم کارت خود از درگاه اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را پرداخت کنید.

 

تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

آزمون تیزهوشان 97-98 در دو پایه ششم و نهم برگزار می شود و طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان استعداد های درخشان ( تیزهوشان) آموزش و پرورش، تعرفه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو پایه یکسان می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان می بایست هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان به مبلغ 16500 تومان را پرداخت کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همانطور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفته بودیم، به صورت چهارگزینه ای بوده و هرساله برای انتخاب بهترین دانش آموزان جهت تحصیل در مدارس تیزهوشان برگزار می شود توجه کنید که برای ورود به مدارس تیزهوشان حتما باید نمره قبولی را کسب کنید و در صورتی که قصد دارید درصد قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که مقاله های راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتمرا مطالعه کنید، که نقش  بسزایی در مطالعه و افزایش شانس قبولی برای آزمون تیزهوشان 97-98 دارد و نکته دیگری که برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید بگویم این است که همانطور که می دانید والدین نقش زیادی در قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارند. به همین دلیل، مقاله توصیه هایی به والدین برای آزمون تیزهوشان را به صورت اختصاصی برای والدین قرار دادیم. تا به فرزندشان در قبول در آزمون تیزهوشان کمک کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 مطابق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر شده به این صورت است که در ابتدا داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. اتباع غیر ایرانی هم با برخورداری از شرایط خاص می توانند اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 کنند. در درجه دوم، نمرات ترم دوم باید به حد نصاب برسد. توجه کنید که تمامی شرایط ذکر شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 الزامی است. و همچنین جهت آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پیشنهاد می شود که مقاله شرایط آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم97-98

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا از اواخر بهمن ماه 96 آغاز شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه می یابد. ولی به علت زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدت ثبت نام ممکن است چند روزی تمدید شود. در مرحله اول، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق لیست مدارس تیزهوشان هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب از بین مدارس تیزهوشان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به طور کامل از کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی طرح می شود اما به این معنا نیست که جواب تمامی سوالات را می توان در کتاب های درسی پیدا کرد. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد. ولی سوالات استعداد تحلیلی ازکتاب های درسی طراحی نشده است و به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق و کامل با منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه خواهد بود و داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانند با مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان اطلاع پیدا کنند. و داوطلبان حتما باید تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کرده و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 الزامی است. احتمالا در اوایل تیر ماه، از طریق سایت ثبت نام، نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-8 اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از زمان و نحوه اعلام اطلاع پیدا کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , منابع آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

در این مقاله سعی داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای داوطلبان و خانواده داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرح دهیم. همانطور که می دانید هدف از برگزاری آزمون تیزهوشان، ارزیابی و گزینش دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است. برای اطلاع بیشتر از آزمون تیزهوشان می توانید مقاله آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنید. این آزمون برای دو پایه ششم و نهم برگزار می شود. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم دارای شرایطی است که داوطلبان آزمون تیزهوشان  با آگاهی از این شرایط می توانید اقدام به ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که رعایت این شرایط برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. در ادامه قصد داریم شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را برای شما ارائه کنیم همچنین  برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98  کلیک کنید و برای دسترسی سریع تر به اخبار مدارس تیزهوشان می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 

مشخص است که اولین شرط برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تبعیت ایرانی است. توجه کنید که اتباع خارجی هم می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام و در آن شرکت کنند. یکی دیگر از این شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ، این است که دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان  باید در حال تحصیل در پایه نهم باشد. و برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98، باید معدل سال هشتم داوطلبان تیزهوشان بالای  19 باشد. دقت کنید داوطلبانی که تمامی این شرایط را داشته باشند می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام کرده و در آن شرکت کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها تایید نمی شود و نمی توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 شرکت کنند. 

 

آیا می توان بدون قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم وارد مدارس تیزهوشان شد؟

شاید برای اکثر والدین و دانش آموزان این سوال به وجود بیاید که آیا می توان بدون قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان وارد مدارس تیزهوشان شد؟ داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمی توانند بدون شرکت در آزمون تیزهوشان و قبولی در این آزمون وارد مدارس تیزهوشان شوند و  تنها دانش آموزانی که سال های هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده و معدل هر دو سال آنها بالای 17 باشد، می توانند بدون آزمون در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند.

 

منبع: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم , زمون مدارس تیزهوشان 97-98شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای کشف دانش آموزان با استعداد ایرانی و تحصیل بهتر این دانش آموزان تیزهوش جهت ورود به مدارس تیزهوشان، استعداد درخشان و یا سمپاد برگزار می شود و دانش آموزانی که قصد دارند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند  حتما باید در آزمون مدارس تیزهوشان 97 - 98 شرکت کرده و در این آزمون قبول شوند. توجه کنید که آزمون مدارس تیزهوشان تنها در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهمبرای ورود دانش آموزان برای دوره اول و دوره دوم دبیرستان به صورت هماهنگ کشوری در کلیه شهر های ایران برگزار می شود. و داوطلبانی که بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ششم به هفتم قبول شوند می توانند با داشتن نمرات  خوب در سال های تحصیلی در مدارس تیزهوشان بدون آزمون وارد این مدارس شوند تیم تله مشاور پیشنهاد می کند برای افزایش شانس قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان را که به صورت اختصاصی برای شما قرار دادیم مطالعه کنید. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به این نکته توجه کنند که برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیاز به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان دارند که علاوه بر مطالعه مقاله های مربوط  به برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند برای راهنمایی در خصوص آزمون تیز هوشان از تیم تله مشاور کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم که به صورت مختصر به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 بپردازیم و بعد از بررسی آزمون مدارس تیزهوشان در این دو پایه،  شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، منابع سوالات ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 را به طور کلی برای شما ارائه می کنیم.

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به احتمال زیاد از بهمن ماه شروع شده و تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد و طبق روال هر ساله ممکن است مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم چند روزی تمدید خواهد شد. برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید به سامانه Azmoon.medu.ir  مراجعه کرده و ثبت نام کنند. برای اینکه در این زمینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 را مطالعه کنید. و برای اینکه خود را برای آزمون مدارس تیزهوشان آماده کنید، توصیه می کنیم که از تمامی نکات لازم مانند منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای آزمون تیزهوشان ششم هفتم 97-98 با خبر شوید و علاوه بر منابع شما می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به خوبی برای قبولی در آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنید.

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 هم  به احتمال زیاد از بهمن ماه شروع شده تا اسفند ماه ادامه می یابد. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید در مرحله اول در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند که برای ثبت نام و نکات مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می توانند مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنند. داوطلبان برای اینکه بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم  به موفقیت برسند توصیه می کنیم علاوه بر استفاده از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم، مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم مطالعه کنید تا بتوانید در آزمون تیزهوشان موفق شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97–98

همانطور که می دانید ، شرط اول برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 داشتن تابعیت ایرانی است. شرط دوم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم متفاوت است. شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 را در مقاله ای جداگانه به صورت کامل توضیح دادیم. می توانید با مشاهده مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98، از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مربوط به پایه خود اطلاع پیدا کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97–98

ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 از اواخر بهمن ماه شروع شده و در اوایل اسفند به اتمام می رسد، همچنین ممکن است بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، مهلت ثبت نام چند روزی تمدید شود. داوطبان آزمون مدارس تیزهوشان برای ثبت نام باید وارد به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان شده و با وارد کردن اطالاعات فردی در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند. پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام پایه مربوط به خود مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

آن بخش از سوالات آزمون مدارس تیزهوشان که مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است از کتاب درسی طرح شده است ولی سوالات مربوط به استعداد تحصیلی منبع مشخصی ندارد و به شکل غیر کلامی مطرح شده است. برای آگاهی کامل از منابع و سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 می توانید مقاله منابع و سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید.  

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه می باشد. که می توانید با مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 از جزئیات برگزاری آزمون تیزهوشان با خبر شوید. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هم حدود 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود. متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان دقت داشته باشند که اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود. که ما در مقاله اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98مراحل مشاهده نتایج را به طور کامل توضیح داده ایم که می توانید مطالعه کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 منبع: ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تبه مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ , شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 همانطور که در مقالهآزمون تیزهوشان گفتیم  برای گزینش بهترین دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است، که به نسبت مدارس دیگر از امکانات تحصیلی بهتری برخوردار است و دانش آموزانی که می خواهند برای تحصیل در مدارس تیزهوشان در آزمون تیزهوشان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. همانطور که می دانید برای ورود به مدارس تیزهوشان باید نمره قبولی کسب کنید. و در صورتی که می خواهید درصد قبولی خود را در  آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. همچنین داشتن برنامه ریزی برای قبولی دارای اهمیت بالایی است که می توانید در برنامه ریزی برای مطالعه خود برای آزمون تیزهوشان از مشاورین تله مشاور کمک بگیرید و همچنین با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم شانس قبولی خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم افزایش دهید و همانطور که می دانید والدین نقش موثری در قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارند. به همین دلیل، مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان را به صورت اختصاصی برای والدین قرار دادیم که می توانند با مطالعه آن کمک حال فرزندان خود در موفقیت در آزمون تیزهوشان باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 طبق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان گفته شده به این شکل است که در درجه اول داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. اتباع غیر ایرانی هم تحت شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ثبت نام کنند. در درجه دوم،  و داشتن نمرات قبلی مناسب است که  جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم پیشنهاد می شود که مقاله شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد و به علت تعداد زیاد شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان نهم به دهم، ممکن است مدت ثبت نام به مدت چند روز نیز تمدید شود. در ابتدا، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که مطابق لیست مدارس تیزهوشان آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب از بین مدارس تیزهوشان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای این که سریع تر به اخبار آزمون تیزهوشان دستیابی کنید. در صورت اطلاع رسانی دقیق تر هم می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان نهم به دهم 97-98

منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به طور کامل از کتاب های درسی پایه نهم مطرح می شود اما به این معنا نیست که می توانید جواب تمامی سوالات را در کتاب های درسی پیدا کنید. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد ولی سوالات استعداد تحلیلی از کتاب های درسی طراحی نشده است و به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. توجه داشته باشید که هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق و کامل با منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله منابع و سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم به احتمال زیاد مانند سال های پیش در اردیبهشت ماه خواهد بود و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری می توانید مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان  مراجعه و از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند. دقت کنید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 الزامی است. معمولا، طبق روال هر ساله در اوایل تیر ماه، از طریق سایت سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 اعلام می شود. که می توانی با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از زمان و نحوه مشاهده نتایج اطلاع پیدا کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

همان طور که در مقاله آزمون تیزهوشان 97-98 گفتیم، آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود. دقت کنید که هدف از برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان جهت دست یابی به امکانات تحصیلی بهتر به نسبت تحصیل در مدارس دیگر است و هر دانش آموز دو بار فرصت دارد تا با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بتواند در مدارس تیزهوشان تحصیل کند. تیم تله مشاوربه دانش آموزان داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم توصیه می کند که مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کند تا بتوانید با قبولی در آزمون تیزهوشان در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند و همچنین برای خانواده هایی که فرزندانش می خواهند در آزمون مدارس تیزهوشان 97 شرکت کنند هم مقاله ای به نام توصیه هایی به والدین برای آزمون تیزهوشان به صورت اختصاصی قرار دادیم. در ادامه این مقاله، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را به صورت مختصر برای شما ارائه کردیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان طبق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 ذکر شده به این صورت است: در درجه اول داشتن تابعیت ایرانی الزامی است. اما اتباع غیر ایرانی می توانند تحت شرایط خاصی در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. در درجه دوم، نمرات ترم دوم دانش آموز پایه پنجم در همه دروس خیلی خوب یا حداکثر یکی از دروس خوب و باقی دروس خیلی خوب باشد. . تمامی این شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به احتمال زیاد از اواخر بهمن ماه شروع شده  تا اوایل اسفند ماه مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 ادامه می یابد. بعد از اتمام مهلت ثبت نام ببه علت زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، مدت ثبت نام چند روزی نیز تمدید خواهد شد. در مرحله اول، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق این لیست هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان ششم به هفتم 97-98

منابع سوالات استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کاملا از کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی طراحی می شود. البته به این معنا نیست که جواب تمام سوالات را بشود در کتاب های درسی پیدا کرد. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد. ولی سوالات استعداد تحلیلی ازکتاب های درسی طراحی نشده است. سوالات استعداد تحلیلی به بیان غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق با برنامه ریزی، منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله های منابع و سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در اردیبهشت ماه خواهد بود. دانش آموزان پایه ششم حتما تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کنند و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در اوایل تیر ماه، اعلام می شود. توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زمان برگزار آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

اگر در فرایند ثبت نام در آژمون مدارس تیزهوشان به مشکلی برخوردید می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تماس بگیرید.

 

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله برای شناسایی بهترین دانش آزموزان در دو پایه ششم و نهم برگزار می شود که هر دانش آموز  دو بار فرصت دارد تا با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بتواند در مدارس تیزهوشان تحصیل کند. توجه کنید که هدف از برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان جهت دست یابی به امکانات تحصیلی بهتر به نسبت تحصیل در مدارس دیگر است.  پیشنهاد می شود که برای افزایش شانس قبولی خود در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98، مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. خانواده های دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان هم می توانند مقاله توصیه هایی به والدین برای آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنند تا بتوانند به فرزندشان برای قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کنند. در ادامه این مقاله، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97 را به صورت مختصر برای شما ارائه کردیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

شرط اول برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تابعیت ایرانی است اما اتباع غیر ایرانی هم می توانند با شرایطی خاص در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. شرط دوم برای ثبت نام، داشتن معدل بالای 19 در پایه هشتم  می باشد. توجه داشته باشید که معدل سالانه پایه هشتم ملاک است و معدل کل شما باید در پایه هشتم بالای 19 باشد. تمامی این شرایط برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98  الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 از اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد. پیش بینی می شود طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به مدت چند روز تمدید شود. دانش آموزان در مرحله اول باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام در  آزمون مدارس نهم به دهم 97-98 کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق این لیست هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

همانطور که می دانید، آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از دو بخش استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تشکیل می شود. اصلی ترین منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98، کتاب درسی می باشد اما سوالات استعداد تحلیلی از کتاب درسی طراحی نمی گردد. و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم  استعداد تحلیلی به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است، پس در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 در صورتی به یک تست پاسخ دهید که اطمینان صد در صدی به صحیح بودن پاسخ خود دارید. برای آشنایی بیشتر با منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم توصیه می کنیم که مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم و برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در اردیبهشت ماه خواهد بود. داوطلبان آزمون تیزهوشان حتما تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سایت سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کنند و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. معمولا در اوایل تیر ماه، از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ، نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعلام می شود که می توانید با مراجعه به همین سامانه نتایج آزمون تیزهوشان خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زمان برگزار آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

اگر در فرایند ثبت نام در آژمون مدارس تیزهوشان به مشکلی برخوردید می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تماس بگیرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تله مشاور

امروزه بسیاری از دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم تلاش می کنند و خانواده ها به دلیل برتری مدارس تیزهوشان نسبت به مدارس دیگر مایلند که فرزندان خود در این مدارس تحصیل کنند. هر ساله دیده می شود که عده ای از دانش آموزان به هر دلیلی نمی توانند در این آزمون موفق شوند. سوال اینجاست که راه چاره چیست؟ دلیل عدم قبولی به هوش دانش آموز ربط داشته یا مربوط به روش درس خواندن است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید توجه داشت که برای قبولی در آزمون تیزهوشان راه حل های ساده ای وجود دارد که تنها با رعایت صحیح آنها می توان در این آزمون به نتیجه خوبی رسید. توجه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون تیزهوشان 97-98 می توانید مقاله آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید. در ادامه می خواهیم راهکارهایی را به شما ارائه کنیم که می تواند به شما برای قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کند. با ما در این مطلب همراه باشید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از راهکارهایی برای قبولی آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منابع آزمون تیزهوشان

داوطلبان آزمون تیزهوشان با استفاده از منابع آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند برای آزمون تیزهوشان آماده شوند و از آنجا که داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان در انتخاب هر یک از کتاب های کمک آموزش در بین صد ها کتابی که برای مطالعه آزمون تیزهوشان نوشته شده کمک می کند و با مطالعه مقاله منابع آزمون تیزهوشان می توانید از بهترین کتاب های کمک درسی برای آزمون تیزهوشان مطلع شوید.

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان

برنامه ریزی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در آزمون مدارس تیزهوشان است و داوطلبانی که با برنامه ریزی مناسب به مطالعه و تمرین برای قبولی در آزمون تیزهوشان پرداخته اند نتیجه بهتری به نسبت سایر داوطلبان آزمون تیزهوشان گرفته اند. داشتن برنامه کمک زیادی به خود داوطلب می کند به این صورت که داشتن یک برنامه ریزی درست، شمارا از سردرگمی خلاص می کند و به درس خواندن شما جهت می دهد. برنامه ریزی باعث می شود که در یک مسیر درست درس بخوانید و خسته نشوید. در برنامه ریزی خود ساعت هایی را برای درس خواندن و استراحت خود مشخص کنید. تا بهترین نتیجه را از مطالعه برای آزمون تیزهوشان ببرید. با توجه به اهمیت برنامه ریزی توصیه می کنیم که با تماس با مشاورین ما جهت برنامه ریزی صحیح برای به همین دلیل ما در مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان 97-98 به صورت کامل به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان پرداخته ایم.

نکات کلی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

درس ریاضی را به خوبی یاد بگیرید. این درس یکی از درس های مهم برای دانش محسوب می شود. ضریب 3 این درس باعث اهمیت این درس در آزمون تیزهوشان شده است. برای یادگیری این درس نیاز به گوش دادن سر کلاس درس دارید. سعی کنید در کلاس بر روی درس تمرکز داشته باشید و مطالب را به خوبی یاد بگیرید. سوال هایی که در این درس برایتان به وجود می آید را از معلم خود بپرسید. تکرار و تمرین در درس ریاضی در یادگیری این درس بسیار موثر است.

استفاده از کتاب کمک درسی برای جمع بندی تیزهوشان به شما کمک می کند. معمولا از کتاب های کمک درسی برای تست زنی و آشنایی با مفاهیم پیچیده درسی کمک می گیرند. توجه داشته باشید که کتاب درسی منبع اصلی شما برای درس خواندن است ولی کتاب های کمک درسی در کنار کتاب درسی می تواند مکمل خوبی باشند.

شاید برای اکثر دانش آموزان سوال باشد که چگونه می توانیم میزان پیشرفت خود را محک بزنیم؟ پیشنهاد ما این است که برای آمادگی بیشتر برای آزمون تیزهوشان، می توانید در آزمون های آزمایشی شرکت کرده و نقاط ضعف و قدرت خود را بسنجید. با این کار متوجه می شوید که باید بر روی چه بخشی از آزمون وقت بیش تری گذاشته و به چه بخشی وقت کم تری اختصاص دهید.

یک دانش آموز موفق، همیشه با تعادل درس می خواند. تعادل از این جهت که تمامی مباحث برایش اهمیت داشته و مبحثی را حذف نمی کنند. به همان اندازه ای که خود را در حل سوالات تشریحی تقویت می کند، به حل سوالات تستی هم می پردازد.

این نکته را در نظر داشته باشید که هر دانش آموزی روش درس خواندن مختص به خودش را دارد. ممکن است دانش آموزی با صدای بلند درس بخواند و یا دانش آموزی برای خود خلاصه نویسی می کند. نمی توان گفت که اگر این دانش آموز از این روش درس خواندن استفاده کرده و موفق شده حتما من هم با استفاده از همان روش می توانم موفق شوم. باید روش خود را پیدا کرده و بر اساس آن درس بخوانید.

در آخر هم باید گفت که اعتماد به نفس و خود باوری خود را بالا ببرید و برای درس خواندن پشتکار داشته باشید. در این مسیر تلاش کرده و با اشتیاق درس بخوانید. امیدواریم که با به کارگیری راهکارهای گفته شده، به نتیجه مطلوب خود رسیده و در آزمون تیزهوشان قبول شوید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از راهکارهایی برای آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع: راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور



:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , تحلیل آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , مشاوره آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷-۹۸ , قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()